Vikkus ol: Fâsjkri


Kommentarer
Postat av: Josie

Haha, men det gör ingenting, skriv hur många gånger du vill. ;)



Ja, men han kan väl ändå ha barn någon annanstans? Kanske lite ung iofs, men det hade kunnat funka, om han fick barn väldigt ung, han är ju nästan 34. Hur gammal är du? Hade varit rätt coolt om han var din pappa i alla fall. ;)



Åh ja, jag älskar språk! Franska är väl kanske det jag allra helst vill lära mig, men det är ju inte särskilt lätt, så jag kan inte så mycket. Spanska skulle jag vilja lära mig också.



Du då, några speciella språk du är intresserad av? :)

2010-03-15 @ 23:38:03
URL: http://josiieliive.blogg.se/
Postat av: Josie

Ja, men 14 funkar ju, haha. ;) Haha, coolt, nästan rätt då! :)



Åh, nice. Sånt där är väldigt intressant. Jag gillar också dialekter, synd bara att jag inte har någon själv, haha. Jag har alltid älskat värmlänska och dalmål, antagligen för att jag rest mycket runt både värmland och dalarna (speciellt värmland, har varit där nästan varje sommar sen jag föddes). :)

2010-03-16 @ 12:29:39
URL: http://josiieliive.blogg.se/
Postat av: Josie

Grums ligger ju i södra värmland, det är inte så mycket att hurra för, haha. Norra ska det vara. :)



Min släkt har varit där sen -69, alltså 20 år innan jag föddes, haha. ;) Sen har vi fortsatt åka dit, nästan varje år och till samma camping. Lite av en tradition. Men det är ju underbart, så det går inte att sluta. :)



Hur kommer det sig att du håller dig i dalarna då? Trivs du så bra? :)

2010-03-16 @ 13:59:31
URL: http://josiieliive.blogg.se/
Postat av: Josie

Haha, ja, precis. Skogen ska det vara, haha. ;)



Nja, näst bästa kanske. Värmland är ju bäst! ;) Men bra att du trivs i alla fall, det förstår jag att du gör. Allting är så mycket bättre runt Dalarna och Värmland än här i Sthlms-området. :p

2010-03-16 @ 15:54:18
URL: http://josiieliive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0